Sunday, April 6, 2014

【Noosa Head】 A Fire from a camping stove

I stayed at Noosa for three days.
Dominique enjoyed surfing a lot at a beautiful sunshine beach.

At first, I would go by myself to the next destination, but he also had a plan to go to Airlie Beach, so we decided to go there together.

After we left Noosa beach, we stayed one night at Hervey Bay, and the next day got as far as just before Gladstone.
It was a slower pace than I planned, but it would be no problem.

When I was making coffee on my camping stove for breakfast, I had an accident and a big fire flared up.
It was because a screw on the fuel tank had come loose and the flame spread to the gasoline in the fuel tank.
I was so surprised and I had no idea what to do, but Dominique came immediately and helped me.
He was a big help, indeed!

http://www.visitnoosa.com.au/regions/sunshine-beach

キャンピングストーブからの出火

ヌーサには3日間滞在しました。
ドミニクは、美しいサンシャインビーチでサーフィンを楽しんだようです。

最初、私は次の目的地まで一人で行く予定でしたが。彼もアーリービーチまで行く計画だということだったので、二人で行くことに。

ヌーサを出た後は、ハービィベイに1泊、そして翌日グラッドストンの手前で宿泊。
私の当初の計画よりはずいぶんゆっくりしたペースですが、まあいいか・・。

朝食のためにコーヒーを作っている時、誤って火が燃え広がってしまいました。
燃料タンクのねじがゆるんでいたらしく、燃料タンクのガソリンにまで火がうつってしまったのです。
びっくりしてどうしたらいいのかあたふたしていると、ドミニクがすぐにきてくれて、本当に助かりました!

No comments:

Post a Comment