Tuesday, January 7, 2014

【Bangkok】 "Not Recommended" Hostel

When I came back to India, I did so by plane not by bus.
After staying at kolkata(Calcutta) for a couple of days, I flew back to Bangkok.

At the Bangkok airport, I met a Japanese couple.
They said that they were going to the kaosan road in the center of the city and asked me if I would like to go there by the same tuku-tuku.
Off course I was glad to go there with them, so we headed to the Kaosan road together.
When we got there, they suggested that we would stay at the same hostel.
However, the hostel they had picked was one that the guide book had labeled “not recommend”.

お勧めしないホステル

インドに戻るときは、バスではなく飛行機を使いました。
コルカタ(カルカッタ)に数日宿泊した後、バンコクへ。

バンコクの空港で日本人カップルに会いました。
彼らは町の中心部にあるカオサンロードに行くので、よかったら一緒にトゥクトゥクに乗って行かないかと聞いてきました。
もちろんそれは嬉しい申し出だったので、一緒にカオサンロードへ向かいました。
着くと、彼らは一緒のホステルに泊まろうと言ってくれたのですが、
彼らが選んだのは、私のガイドブックに「お勧めしないホステル」と書かれた宿だったのです。

No comments:

Post a Comment