Thursday, January 16, 2014

Next Destination

Thank you very much for reading and correcting the story of my travel to India in 1990.

My next destination was Australia in 1992.
First of all, I am going to write about what it was that led me there.


When I was a University student, I loved touring by motorbike.
During almost every long school break, I would go to the country side such places as Hokkaido and in Kyusyu on
my motorbike.

One day, when I was at a bookstore looking for a guidebook of Hokkaido for my second trip, I found a
book.
It was a travel story written by a Japanese man who had traveled in Australia with his motorbike.

Since then, touring by motorbike in Australia became my dream.


次の目的地

1990年のインドの旅の話を読んで添削いただき、ありがとうございました。

私の次の旅の目的地は、1992年のオーストラリアです。
まず、どうしてそこに行くことになったのかを書きたいと思います。

大学時代、私はバイクツーリングが大好きでした。
長期の休みの時にはたいてい、北海道や九州のような自然豊かな場所にバイクで出かけていました。
ある日、2度目の北海道ツーリングのためのガイドブックを書店で探している時、1冊の本を発見。
それは、日本人男性が自分のオーストラリアツーリングのことを書いた本でした。
その時から、オーストラリアツーリングは私の夢になりました。

No comments:

Post a Comment