Wednesday, January 15, 2014

The Bright Side

When I was in Nepal, I was so sick and I had to go to the
hospital.
I took a blood test there but I couldn't get the results
because of a worker's strike.

I wonder if I had gotten the results at that time, would I
have been hospitalized in Nepal?

In that case, I might have felt lonely and uneasy.

Therefore, I think I was lucky to have been hospitalized in
Japan, because some of my friends visited me even
though I was placed in an isolation ward.

During my trip to India and Nepal, I lost 8kgs.

My friends said, "You look better than before."!


明るい側面

ネパール滞在中は非常に体調が悪かったので、現地の病院に行きました。
血液検査もしましたが、病院の職員のストライキのため結果は受け取れませんでしたが、もしその結果を受け取っていたら、ネパールで入院しなければならなかったのかもしれません。
そうであれば、きっと淋しくて不安な気持ちになっていたでしょう。

そう考えると、隔離病棟にいたものの、日本の病院に入院したことは、友人が訪ねきてくれたりできたので、ありがたかったと思います。
インド、ネパールの旅の間、私は8キロ体重が減りました。
友人達には、前よりスタイルがよくなったねと言われました!

No comments:

Post a Comment