Friday, January 10, 2014

【Bangkok】Thai Movie

The fellow worked at that temple, so he didn't seem to be a suspicious person.
He said that we would have a dinner with his brother and brother's girlfriend at a restaurant.
He also had a plan to go to the movie after that.
It sounded interesting, so in the end I decided to go with him.


Actually, it was his birthday and I had a pleasant time with them.
I don't remember what the title of the movie was, but it was an action film.
So I could enjoy seeing it, even though I didn't understand Thai language.
I was surprised to see that everybody stood up for a short video clip  of the King of Thailand before the beginning of the movie.
It was great experience for me.

タイの映画

男性はその寺で働いており、怪しそうには見えませんでした。
彼は、お兄さんとその彼女と一緒にレストランで夕飯を一緒に食べる予定だということでした。
その後映画を見に行く予定だとも話してくれました。
面白そうだと思って、結局一緒に行くことに。

実際にその日は彼の誕生日で、彼らと一緒に私も楽しい時間を過ごしました。
映画のタイトルは覚えていませんが、アクション映画だったので
タイ語がわからなくても楽しめたのがよかったな。
映画が始まる前に、タイ国王の短い画像が流れて全員が起立したのにも驚きました。
非常に貴重な経験だったと思います。

No comments:

Post a Comment