Friday, December 13, 2013

It Wasn't Free of Charge.

Over an open fire, he made a breakfast of toast , boiled eggs and chai (Indian style milk tea) .
The children who had come to us the night before showed up and sang again, for which they requested 10Rs from me.
I hadn't asked them for any performance, but I reluctantly paid them because, after all, I did enjoy it.
At every village we visited, children gathered around and asked me to give them something.
It was my third day on the camel safari, it was hot, I had a terrible case of diarrhea , and I was getting tired of everything.
"I need a rest in a quiet place!"

翌日、テレッサは近所の村からミルクをもらってきました。
彼は朝食に、たき火でトーストを焼き、ゆで卵とチャイを作りました。

昨夜やってきた子ども達がまたやってきて、歌を歌い、10ルピーを請求。
私が頼んで歌ってもらったわけじゃないけど、とりあえず楽しんだのも事実だしと思って、気が進まないながらもお金を払いました。

私達が訪れた町々で、子ども達が何かを要求してきます。
キャメルサファリも3日目で、熱いし、私は下痢もひどく、疲れ切っていました。
静かなところで休みたい!

No comments:

Post a Comment