Thursday, December 5, 2013

The Camel Safari Day1

On the next morning, when I went to the reception there was nobody there but me.
In the end, I was the only one who had signed up for that day's camel safari.
I expected some more tour mates, so at first I hesitated about going, but it can't be helped.

Around 10 a.m. I departed for the four day camel tour with an Indian boy who was the camel driver, and a camel.
The boy was 17 years old, and to my surprise, he really looked like my younger brother.
On the way, he stopped by a small village where there were just a few houses.
He said it was where he lived.



翌朝、レセプションに行くと、私の他には誰もいませんでした。
結局その日、キャメルツアーに参加したのは私一人だったのです。
他に何人か参加者がいることを期待していたので、最初はためらいましたが、どうしようもありません。

10時ごろ、私は、キャメルドライバーのインドの少年と、らくだ1頭とともに4日間のキャメルツアーに出発。
彼は17歳で、驚いたことに、彼の顔立ちは私の弟によく似ていました。
途中で彼は家が数軒あるだけの小さな村に立ち寄りました。
そこが彼の住む村だということでした。

No comments:

Post a Comment