Saturday, December 14, 2013

The Desert Scene

I'm sorry to say, I couldn't say that everything was terrific when reflecting on the camel safari in the desert.

I must say that, yes, I had many very valuable experiences.
I can't forget the beautiful sand dunes and amazing sunset.
There were the times when I caught sight of women clad in colorful saris walking while balancing big jars of water on their head.
I was surprised to see children polishing pots with sand instead of water.
During the trip I would worry that if someone killed me in the desert, isn't it that nobody would notice because I was traveling on the camel safari by myself?
Fortunately I did survive!
It was worth joining that tour!





砂漠の光景

実際のところ、砂漠でのらくだの旅の全てが最高だったとはいえません。
しかし、非常に貴重な経験をたくさんしました。
美しい砂丘や、素晴らしい夕陽を忘れることはできないし、
カラフルなサリーをまとった女性が、水の入った壺を頭にのせてバランスをとりながら歩いているのも時々みかけました。
子ども達が水の代わりに砂で鍋を洗っているのも驚きでした。

旅の間、砂漠でもし誰かに殺されたとしても誰にも気づかれないんじゃないかと不安にもなったこともありました。私は一人で参加していたわけだし。
幸運なことに私は今も生きてます!
らくだの旅には参加する価値があったことは確かです。


No comments:

Post a Comment