Wednesday, November 13, 2013

Taj Mahal

I went to see the Taj Mahal at about 6:30 in the morning.
t was an absolutely breathtaking view, enhanced by the fresh air of early morning.
It was worth it to come all the way from Japan!

On the way back to the Agra Fort, an Indian man spoke to me and said he could give me a ride on his bike.
I wasn't sure that it was such a good idea, but he offered so kindly that I decided to accept the ride.
I thought I could get away from him in case of bike, if something went wrong.
He said "After visiting Agra Fort, why don't you come to my house? You could be my wife."
Is that an Indian style joke?



タージマハル

朝6時半頃、タージマハルに行きました。
朝早い新鮮な空気の中で見るタージマハルはとりわけ素晴らしかった。
はるばる日本から来たかいがありました!

アグラフォートまで行く途中、一人のインド人が自転車の後ろに乗らないかと声をかけてきました。
乗っていいものかわかりませんでしたが、親切に提案してくれるので乗せてもらうことに。
もし何か起きたとしても、自転車からなら逃げられるだとうと思ったし。
彼は「アグラフォートに行った後、私の家に行きましょう。私の妻になったほうがいい。」と言うのでした。
インド式のジョーク?






No comments:

Post a Comment