Wednesday, November 20, 2013

Visiting House

On the next day, I was with them again.
They said they would prepare an Indian-style breakfast, and they bought some kind of cookies or fries from a outside food stall.
They warned me that I shouldn't eat the filling because it might be too spicy for me to eat.

Then Zedy's brother Abraham took me to see his house.
He introduced me his big families .
His children were so cute, some of them changed their clothes for taking a photo.
His wife let me taste their lunch.
I hadn't expected that I would get a chance of visiting a native Indian's house.
I was so lucky to have had such a great opportunity!

お宅訪問

翌日、私はまた彼らと一緒に過ごしました。
彼らは、インド式の朝食を用意するといってくれ、屋台でクッキーやフライのようなものを買ってきてくれました。
中身は辛すぎるから食べない方がいいといわれましたが。

そして、ゼディのお兄さんのアブラハムは、彼の自宅に連れていき
家族を紹介してくれました。
子ども達はとても可愛らしく、何人かは写真撮影のために着替えも。
彼の奥さんにはランチを味見させてもらいました。
地元のインド人家族の家を訪問できるとは思っていなかったので、
こんな素晴らしい機会が得られたことは非常にラッキーでした!

No comments:

Post a Comment